Jump to content

Puts

Member

Everything posted by Puts

  1. Premade: the one on the right of your half off section, I didn’t see a name! Text: can I get one with Alex and one with Puts? If not just Alex! Watermark: ^
  2. I’m gonna suggest like, a space babe?
  3. References: https://sta.sh/21mr448xi3xy Text: Alex Regular or couple? Regular Animation: guys hand squeezing her thigh and her winking Background idea: Up to you! close-up or half body? Half body! Total: 5€ Big art? No thanks! Take your time with my order, I get paid on Friday :p lol also if you questions about the hand thing please let me know!
  4. No way, she’s an angel 😍😍 you slayed that outfit!! ❤️ Thank you hun!
  5. Yeah I was going to hold it and then I messaged the other person and she didn’t have the funds, if it’s still available when I get paid tho 😉😉
  6. Cute stuff going on in here 🥰
  7. Her purple makeup is my favorite part. She’s a queen omg. Lol
  8. Holy!! She’s beautiful 😍😍😍
  9. No changes 😍 she’s so much cuter than I imagined
  10. I’m so excited ahhhh 😍😍😍
  11. I’m back 👀 Full colored thigh up please! Character description and/or reference(s): https://sta.sh/22frxazbdzth Pose & Expression description and/or reference(s): will attach pose I would like used to the bottom of the post! Feel free to play around with the pose. Make her hot lol DP Crop? Yes (if you add text, one with Alex, one with Puts) Background (simple only): up to you! Paypal Email: [email protected] $8!
  12. nevermind a bill came out of my account, I will order again when I get paid if your slots are still open 🥰
  13. Damn she’s hot
  14. Bust or Half Body : Bust References : https://sta.sh/22frxazbdzth Possible Pose : in ref! Text : one with Alex and one with Puts please :) DP Crop? Yes Paypal Email : [email protected]
  15. Can’t wait for you to come back and take my money
  16. Never mind then, please add me to the slot tag list. Thank you
  17. Can I reserve this slot til I’m on my break at work? 👀
  18. Some interesting stuff going on in here 👀
  19. Puts

    Need to be inspired

    Oc's/Screenie: https://sta.sh/22frxazbdzth Text: Alex Watermark: Alex Extra: - glad youre around again ❤️

About Us

GASR (Graphic Arts Services & Requests) is an artistic marketplace that provides a platform for artists, crafters, and enthusiasts alike to buy and sell creative goods and services.

Recent News

Follow Us

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GASR and its features, you agree to our Terms of Use, Guidelines, and Privacy Policy.