Jump to content
Darksiders

♛ 𝔼𝕥𝕖𝕣𝕟𝕒𝕝 𝕋𝕙𝕣𝕠𝕟𝕖 [ {12} some claimable wips ]

Recommended Posts

1 minute ago, CosmaticDreamer said:

your going to be the death of my spending money its gorgeous <3 

aaa im sorry dfsmfn

thank you! im glad you like her tho~ :hwdance1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Darksiders said:

 

 

image

 Gothic Bat Candle (Green) by AngelicHellraiser 𝕟𝕖𝕨 𝕡𝕣𝕖𝕞𝕒𝕕𝕖 Gothic Bat Candle (Green) by AngelicHellraiser

 

 

webbed.gif.fdb720c3f6ef6d03a691e8b78c9059b5.gifwebbedskin.png.9aa7d01b3f91e2f267201bf409facc92.png

♛ Webbed  - $22
imageCan change skin color easy as shown in two dps

 

Comes with: Big art, 1 animation, 1 static

Big art --->>>

 

webbedbig.png.9a840c50e2db54996dcc2792494175ef.png

 

 

 

ANOTHER ONE! *coughing up blood*

 

Omg I love :hwdance2:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Zvirx said:

Omg I love :hwdance2:

Thank you bb!! :lazerollcry:

Wip of a bloody one I got a'comin'! :hwdance2:

1797966152_vilevial.png.2797d8e926eceddf9cb1a136e49dbf7b.png

  • Like 1
  • Wow 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No problem  hun. Hey will I be able to use my discount on webbed? :cuteok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Zvirx said:

No problem  hun. Hey will I be able to use my discount on webbed? :cuteok:

Yes you can! c: So it would be $18 :ipayday:

Share this post


Link to post
Share on other sites
(edited)

 

image

 Gothic Bat Candle (Green) by AngelicHellraiser 𝕟𝕖𝕨 𝕡𝕣𝕖𝕞𝕒𝕕𝕖 Gothic Bat Candle (Green) by AngelicHellraiser

 

 

vile-vial.gif.a4570bbd5e7120feb5720dd32296ad9a.gif84593461_vilevialb.png.9b743a713de0ac4850fbd5915c46132f.png

♛ Vile Vial  - $21
imageCan change skin color easy as shown in two dps

image $2 skin change - $5 hair change

 

Comes with: Big art, 1 animation, 1 static

Big art --->>>

 

Sold via pm

 

562232433_vilevial2.png.486cdd1d33a66137909c2db4ad4a380f.png

 

 

 

finally, a bloody one :'^)

 

Edited by Darksiders
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi there, @StarBooty won one of my pin giveaways and gave it to you, so your shop will be pinned and featured for the next week!  

 

:blove:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Alismora said:

Hi there, @StarBooty won one of my pin giveaways and gave it to you, so your shop will be pinned and featured for the next week!  

 

:blove:

Ahhhhh omg nice!! Thank you!

~Thank you so much @StarBooty I really appreciate it! :NOOOOO:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
(edited)

 

image

 Gothic Bat Candle (Green) by AngelicHellraiser 𝕟𝕖𝕨 𝕡𝕣𝕖𝕞𝕒𝕕𝕖 Gothic Bat Candle (Green) by AngelicHellraiser

 

 

 

blood-magic.gif.3171889fdafbe256728963be625a7ee0.gif.f2850bbbf60dfc3e5a4579fc46fcc90a.gif

♛ Moon Magic  - $25

Available | On Hold | Sold

image $2 skin change - $2 hair change

Comes with: Big art, 1 animation, 1 static

Big art --->>>

 

944746743_bloodmagicbig.png.3523730c1ae678aef588af83083d4f01.png.c938bb158d21517f70b3edc140443b22.png

 

Yesss I love this one, I'm balding :^) the bats were so irking to do but tHERE THEY ARE

posting this before I head off to class~ trying to get a lot done this week in the dead of night because this weekend im on a small vacation and im sure i wont feel like drawing then lol

hmmm gonna try to do like...1 more big and 2 dp sized? we'll see :lazerollcry:

 

also in other news! I'm thinking of opening up a sketch shop soon in customs!

So i'll be doing busts for $10 and then make dp crops for them and stuff..

Doing dp's all the time is a little draining at times and I just wanna sketch and doodle people's ocs you know?

So sometime next week I'll get that started!

Edited by Darksiders

Share this post


Link to post
Share on other sites
(edited)

BA283CFA-5345-4C55-BBD3-49B8AA28854C.png.ad3a7e1f4d9a2619d7b2a7778f9cf711.pngA9028A7D-5AE0-4CA7-B435-1EA5A2C4BADC.png.afc9acf43d7645a75bfdb45a58288750.png

 

a wip, straight from my IPad in class lmfao

I haven’t drawn on my iPad in like 3 months so :^)

 

i guess both are claimable if anyone wants them you can pick the colors, details and animations

Edited by Darksiders
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have opened up a doodle shop!! Come check it out if ya want!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
(edited)

 

image

 Gothic Bat Candle (Green) by AngelicHellraiser 𝕟𝕖𝕨 𝕡𝕣𝕖𝕞𝕒𝕕𝕖 Gothic Bat Candle (Green) by AngelicHellraiser

 

 

 

triple-threat.gif.15ad096e62fea2a1af1089828b2e346b.gif1958230216_triplethreatnoeye.png.33314facef2adbb2c0956645e55a9355.png

♛ Triple Threat - $17

Available | On Hold | Sold

3rd eye can be removed

image $2 skin change - $2 hair change

Comes with: 1 animation, 1 static

 

 

 

 

 

Edited by Darksiders

Share this post


Link to post
Share on other sites

D20AE867-8E11-42BC-AEDA-1880073203D3.png.155960c13b5c52b9c968984af3f91277.png58099ECC-3696-494D-9F62-A33F9C15FD91.png.7a945be5e6eab395a1875b92082a616d.png

 

On the waaaayyy!!!

:hwdance:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CosmaticDreamer i can pm what she looks like? cuz shes already done and i was gonna post tomorrow lmao!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, CosmaticDreamer said:

@Darksiders She Gorgeous not my color choices i liked the black and blue lol  but I'm sure she will sell fast

 

I can change the flame color o: and the bodysuit if thats what ya meant

Share this post


Link to post
Share on other sites
(edited)

 I hate changing the art too much >.<  it makes me feel like picky ... well i am haha i was going to see if you could change the hones and tail white and do blue flames and black suit but its soo many changes but i think it would look magical

 

Edited by CosmaticDreamer
edit to say i like the darker skin too like tan ... maybe make me one in those colors and sell the other as a twinnie Dp art

Share this post


Link to post
Share on other sites

About Us

GASR (Graphic Arts Services & Requests) is a creative marketplace and home to all artists, regardless of skill level or craft. Whether you want to offer your services, commission an artist for a project, improve your current skill set with our available resources, share your own creations, or make friends with others who share the same interests, GASR has something to offer everyone!

 

Graphic Arts:  Any form of visual artistic expression.  (e.g. traditional and digital painting, drawing, photography, printmaking, graphic design, etc.)

Recent News

×

Important Information

By using GASR and its features, you agree to our Terms of Use, Guidelines, and Privacy Policy.